Praatplaat

Herken je dit? Je vind het moeilijk om te vertellen waar je goed in bent. En dat kan het enthousiasme voor het verwerven van opdrachten lelijk in de weg zitten.

Dat zien ze toch?

Misschien denk je dat klanten aan je kunnen zien hoe goed je bent, of dat het niet hoort om dat te vertellen…
Deze overtuiging werkt heel beperkend. Ze houden je tegen bij het vinden van leuke opdrachten. Jammer voor jou én jammer voor je (potentiële) klant.

... Je bent zeker niet de enige. Vertellen waar je goed in bent, vinden veel mensen ongemakkelijk. Het past niet zo bij onze cultuur om over jezelf te praten. Dat kan voor jou voelen als opscheppen. Ook voor mijzelf zeer herkenbaar.... :] Als illustrator/vormgever zocht ik naar een oplossing. Ik tekende!

Goed in beeld

Inmiddels heb ik al verschillende professionals op weg geholpen met een -op maat gemaakte- PraatPlaat. Want dat is belangrijk. Jouw persoonlijke meerwaarde goed in beeld. Wat kenmerkt jou en je bedrijf en wat is je onderscheidend vermogen. In ons eerste gesprek ga ik met je zitten en luister naar je verhaal terwijl ik aantekeningen of schetsjes maak. Luisteren, aantekeningen maken en vragen stellen, zodat we snappen wat de kern is. Met deze input ga ik aan de slag en presenteer ik het concept. We bespreken de verbeterpunten en schaven bij... Het geeft een beter inzicht en dát maakt blij. Zodat jij nog scherper hebt wat de kern is van jouw bedrijf.

Trots kun je laten zien waar jij zo goed in bent... zonder schroom... zodat jouw potentiële klant niet anders kan dan enthousiast worden.

Wel zo ontspannen toch?